Mållös

Hej vänner! 
ååh! var ska jag börja?
Just nu sitter jag i min härliga nya säng i mitt helt underbara rum! Lägger antagligen upp bilder på rummet senare. 
Okej. Såååå, tog bussen kl 9.15 från training school utanför NYC igår och kom fram till "Vienna bus stop"
kl 16.30.  skulle egentligen vara där 15.45 så bussen va lite försenad. 
Så när jag klev ur bussen så stod min värdpappa och tre av mina värdbarn och väntade på mig. Kramade dem allihopa! Sååå söta! Klev in i deras ENORMA Chevrolet Suburban och körde hem till deras helt fantastiska hus!
När vi väl kom hem visade alla mig runt i huset och de visade mig mitt rum som jag nu sitter i som är som sagt helt otroligt! I love it!!
 
Så ja, barnen börjar skolan på tisdag, tills dess så blir jag mest informerad av typ allt. Så det är mycket att ta in. Speciellt alla olika vägar överallt, Känns som om jag aldrig kommer hitta här!
Idag vaknade jag kl 7.30 typ. Perfekt, tänkte jag! För då kan jag kolla på de Paradise hotel avsnitten jag missat i veckan:D heheeh.
Gick upp och käkade frukost. Morgan 12, gav mig min nya iphone 5c. Ingen jättestor skillnad från min 4s. Fran (min värd pappa) sa att vi skulle till banken och fixa ett bank kort till mig kl 11. Sagt och gjort så åkte vi till citybank. Tro det eller ej så hade bank mannen bott i Stockholm i 10 år så man kunde prata lite svenska med han. Världen är liten!
När vi va klara där åkte vi långt ut på landet där Reagan 8, hade fotbollsmatch. Kändes lite som hemma men ändå inte ni vet. Påvägen hem från fotbollen blev kolckan två och jag va hungrig! Så vi körde inom Subway och käkade lite snabbt. 
Väl hemma gjorde alla vad de kände för, så jag gick ner till mitt rum och gick igenom lite bilder från NYC och håller faktiskt på att redigera en video från NY. 
Så ja, jag ville bara berätta lite vad som hänt sen jag kom hit.
I nästa inlägg får ni se allt från NYC och training school.
 
XoXo!
 
#sneakpeak
Publicerat i Allmänt