A month from now, I'm not a teenager anymore

 
Blir 20 år om exakt en månad. Woop woop! Kommer inte bli någon vanlig födelsedag inte! 
Inte allt för ofta man firar sin födesledag i usa asså. Än så länge har jag ingen aning om vad jag ska göra. Värdfamiljen ville bjuda mig på middag i alla fall. Fyller ju år på en söndag så kanske hittar på något på Lördagen också, vad vet jag. Men det ska bli kul i alla fall!
 
Snart är det helg. Jobbar ju bara till imorgon förmiddag. Ikväll kommer Frans pappa och hans fru hit. De kallar han Papap. Det är första gången jag träffar någon av deras släktingar. De ska stanna hela helgen. Kanske tur att jag är ledig då. De har berättat att Papap gärna paxar köket och gör massor med mat som ingen gillar förutom han själv, och sen förväntar han sig att alla ska äta upp allt. Haha
 
Tjingeling!
Publicerat i Allmänt