Long time no see

 
 
Tjolahopp allihopa!
Nu har vi redan glidit in i October. Börjar bli mycket kallare på kvällarna här, märks att vi går mot mörkare tider. En vecka sen förra inlägget, ska försöka bättra mig men när det inte händer så mycket här så finns det inte så mycket att skriva om. Så när jag säger att det inte händer så mycket här brukar jag oftast bara hänga på mitt rum och kolla på filmer/serier, hänga vid datorn och vila. 
I onsdags så träffade jag en ny au pair som kom förra veckan. Hon är från schweiz. Först bodde hon men en familj i Ny York men det funkade inte så bra med dem. Så när hon hamnade i rematch så flyttade hon hit till Great falls. Väldigt trevlig tjej. Vi åt lunch på Panera bread. Så jag utnyttjade mitt presentkort som jag hade fått sen jag va i NYC. 
 
Byggde på mina naglar i fredags. Största andledningen till det är tro det eller ej att jag inte kan riva på mina nagelband då de påbyggda naglarna är alldeles för trubbiga för att jag ska kunna riva. Haha, och andra andledningen är såklart att det är snyggt! Blev dock inte riktigt som jag ville ha det men det blev fint endå!
 
Har jobbat hela helgen denna veckan för Marilyn (Mamman) åkte till Miami. Så fick ta hennes pass. Men nästa helg är jag ledig från Fredag 10.00 till Måndag 15.00. Så då ska jag åka in till DC, Au pair möte på en brand station (yeeey!...not), Sleepover med mina svenska BFFs och åka till Annapolis.
 
I Lördags så åkte jag och halva min värd familj plus Ingrid in till tysons och först käkade middag på en snabbmat mexikansk restaurang. Chipotle heter stället. Efter det så gick jag och Ingrid vidare till AMC movie theaters och kollade på Annabelle. Det är en skräck film med dockor, demoner och sånt skit! ååh hatar sånt! as läskigt. Men det är ju det som är grejen. Första gången jag såg skräck på bio. Men jag gillade det som fan! Det känndes inte lika läskigt när vi va så många. Inte samma känsla som när man sitter hemma med bara en polare och skrämmer upp varandra både under och efter filmen. (....Moa Svensson, Host host*)
 
September videon är på G, den kommer.
 
 Saknar alla er där hemma!<3
***
 
 
 
Fick även ett efterlängtat packet hemmifrån idag:D Kom ihåg!.. Blir alltid glad för paket:D Spara adressen! Hehe
 
Tack Mamma!! Du är bäst!!<3
Mitt älskade choklad!! Och Center!! och BALLERINA<3<3
Nu kan jag baka mina chokladbollar på riktigt!
(Fast saknar dock fortfarande cocos)
 
Min gotte låda. Undra Hur länge allt kommer vara kvar...
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt