Pictures of the week

Hej alla glada!
Skulle ha uppdaterat bloggen nu i flera dager med har inte slappat på mitt rum så mycket. Hehe!
I tisdags lunchade jag med Rebecka på Taco Bell. Första gången vi båda käkade där faktiskt. Trodde det skulle va hyfsat fint ändå. Men det va lika svetigt och lökigt som Donken. Meeeeen! Det va gott ändå, precis som donken. Haha
Igår (onsdag) åkte jag till DMV, motsvarande till Trafikverket så ni fattar. Skrev upp, Klarade det. Yeey!! Det va totalt 40 frågor. Varav 10 av dom va frågor om vägskyltar. Direkt efter skulle jag köra upp, men killen jag skulle köra med sa att jag va tvungen att pumpa däcken och fixa bakbroms ljuset som jag inte hade någon aning om behövde fixas ens. Men men vad ska man göra. Så fick åka dit idag (torsdag) igen och köra upp då bilen va fixad. Och jag klarade den delen också! Yeeey!! så får mitt körkort om ca en vecka. 
Asså sån skillnad det är att skaffa körkort här jämnfört med hemma i Sverige. Börja plugga till detta för ca en vecka sen. Hemma pluggar man och förbereder sig i flera månader innan ju! Nu hade jag ju redan ett körkort så är ju lite skillnad till de som tar körkortet för första gången. Men ändå!
 
 Va och hämtade framkallade foton idag som jag beställde igår. Har nu satt de i de tomma ramarna jag hade på rummet. Så nu känns det lite mer hemtrevligt!
 
Här kommer lite foton från veckan
 
***
Emina, Josefine & Jag 
 
Jag & Marin piffade upp huset lite 
 
Haha upptäcke inte förens nu att mina fingrar är lite skitiga. Det är väl så det ska va när man målar!
 
Hon är så söt när hon är snäll! 
 
Chinatown
 
 
 
 
 
Drygt ett år sen detta kortet togs. Tänk så mycket som hänt sen dess.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tessan:

Kul o se hur du har det Lollo 😊 ser ut till o va ett mysigt o stort hus du bor i 😉 trivs du med familjen?

Svar: ja jag trivs jättebra:D familjen känns bara bättre och bättre och jag har fått många nya fina vänner!:)
Louise Nilsson