Love bubbles

Igår va det första skoldagen för ungarna & även första jobbedagen för mig.
Självklart så försover jag mig 25 minuter! ååååh, pinsamt!! Första dagen liksom.
Men men, allting gick bra.
Slutade vid 11 så körde till ett köpcenter som ligger i närheten. Körde för första gången helt själv här. Det kändes bra! Men känns så olikt att köra här gemfört med hemma. För det första så är här nästan aldrig en fil. För de andra så vid vissa tillfällen är det OK att göra en högersväng fast det är rött ljus! Vilket är strängt förbjudet i Sverige!! & För det tredje så är det lite förvirrande!
Men ja, jag körde till köpcentrumet då och skulle köpa min sista pressent till barnen som jag inte fixat hemma. Köpte även en kalender som kan va ganska bra att ha.
 
Kom hem och placerade ut alla presenter på barnens rum så de skulle bli lite överraskade efter deras första skoldag. Hade även tagit med mig en Marabou Paradis choklad ask & Kalles kaviar. Chokladet va väldigt populärt hos alla, men tyvärr inte kaviarn. Vilket jag kan förstå och det hade jag räknat med. Mamman gillade kaviaren i alla fall vilket va kul.
Alla barnen verka bli väldigt glada för presenterna, Jag och Reagan 8 gick direkt ut och spelade med hennes nya fotboll. Senare så lekte vi med Marin 6 nya såpbubblor. (Alla verkade gilla hennes present)
Vi fick gå in när det börja närma sig kväll då det började ös regna och bixtra. Så vi fick snabbt springa in och kolla på TV.
Marilyn, Morgan 12 & Grant 10 kom hem vid 8pm. De hade köpt massa olika godis till mig som va typiskt USA godis. Så söta!
 
***
 
 
Reagan
 
Marin & Morgan
 
Marin
 
 
 
#1 / / Susanna Maria J:

Oj så häftigt! :D