This week challenge

 
Hejsan allihopa!
Nytt år nya tag som sagt.
Har följt Ida Wargs blogg i lite mindre än ett år nu. Det är en tränings blogg. Varje vecka har hon olika utmaningar inom hälsa. Utmaningarna brukar vara träningsövningar. Men det har både varit streching, kost och löpning på schemat också. Innan jag åkte till usa så hängde jag väl med på utmaningarna lite då och då när det va en utmaning som passade mig. Men nu ska jag försöka hänga med varje vecka! Så varför inte tipsa er om det också. Ett jätte bra sätt jag komma igång med sin träning om man är lite av en tävlings människa!
 
 Så veckans utmaning är Magträning!
500 situps innan veckans slut. Man får dela upp det hur man vill.
Klicka in på länken nedan för att veta mer och det finns även en video som förklarar ett sätt på hur man kan gå till väga. 
 
 http://imactive.se/idawarg/?p=32645
 
#WARGPOWER
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt