Happy Halloween!

 
Hallowen igår. Började morgonens schema som vanligt 7am - 9.30. 
Klockan 11 kom Emelina för att hämta mig då vi åkte och checkade in till The Color run som vi sprang innan idag. Började min eftermiddag tidigare än vanligt eftersom barnen kom hem från skolan redan vid 14.30. I vanliga fall kommer de hem 16.30
När de kom hem va de yngsta tjejerna Marin & Reagan super duper exalterade över kvällen! Så de sprang till mig och tog mig i handen och drog med mig till deras rum för att hjälpa dem med deras "look". Marin va Cowgirl så henne behövde jag bara göra två fläter på. Men Reagan däremot hade ju bestämt sig att klä ut sig som en zombie. Så rufsade till hennes hår och sminkade henne så gott jag kunde. För att inte allt för ofta göra "zombiefaces" så blev jag ändå ganska nöjd med slut resultatet. 
 
***
Marin 6, Grant 10, Reagan 8
 
 
 
***
På kvällen hämtade jag upp Emelina, Rebecka och hennes kompis som är här på besök från Sverige. Vi åkte till Tyla (en annan au pair som kommer från någonstans i afrika) för att göra oss redo inför kvällen.
Första gångnen jag använt latex till att göra sår osv. Men så länge men har blod så blir det hur bra som helst! Jag kan lova er att det ser svårare ut än vad det är.
 
 
 
Jag & Emelina
 
Nadine & Annika från Tyskland. Haha jag kan ju inte se glad ut när jag blivit halshuggen!
 
 
 
Publicerat i Allmänt