Parteeeey

 
Åkte till gymmet på vår country club på min lunch i fredags, och skulle köra en liten mjuk start tänkte jag. Men fan heller asså! Har fortfarande träningsvärk i benen och nu är det måndag... Märks att man inte gymmat på över en månad!! Men det ska det bli ändring på.
 
Efter jobbet åkte jag, Emelina, Emma & Rebecka till en hemma fest en bit här ifrån. Satt i bilen och visste inte vad vi skulle förvänta oss. (Tänk så va där typ bara 10 pers). Väl framme utanför huset så verkade det väldigt dött! ingen musik man hörde eller något. Men när vi väl öppnade dörren till huset. BOOM!! Folk överallt! Dricker ur röda muggar, Folk som dricker ut öltunnan upp och ner, Beer pong, flip cup. Mer amerikanska kan det ju knappt bli. Haha as kul!!
 
På lördagen åkte Jag & tjejerna till Potomac mills outlett och shoppade lite. Köpte ytterliggare tre plagg från Abercrombie & Fitch, Sparade  Körde även inom IKEA och köpte köttbullar & chokladbollar. På kvällen jobbade jag. Marilyn & Fran skulle ut och äta middag med ett annat par. De tog med sina två ungar så mina fick några att leka med. Gjorde cup cakes med den yngsta för hon fick ingen lek kompis. haha
 
Igår (Söndag) Åkte jag, Ingrid & Emma in till DC, Georgetown. Det är den äldre delen i staden. Jätte mysigt och bara gå runt där i alla affärer. Gick längs hamnen på vägen tillbaka till metron. 
 
***
Gymmet, Inte så stort men det gör inget. Skönt att vara ensam
 
Party party
 
Gotta keep your head in the game ;D
 
#Selfie
 
Käkade på en irlänsk pub 
 
Washington vs Philadelphia
 
Hamnen
 
Svenska ambassaden
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt