Sweet Frog

Åkte till Sweet Frog i Måndags. Marin 6, har tjatat om det ända sen jag kom hit. Så äntligen åkte vi dit, hela familjen! Det är ett frozen yoghurt ställe där man först väljer vilken smak på yoghurten man vill ha, Vanilj, Choklad, Cookies n cream, äpplepaj, pärsika, körsbär, citron, bannan, bacon donut?, björnbär, cheesecake, och många fler! Sen finns det typ 100 olika toppingar som ni ser på bilderna nedanför. (Min är den minst färgglada med massor av kakor och choklad toppings hehe) Detta stället kommer faktiskt springa om min förra favorit
Ben & Jerry's. Helt klart!
Åkte och kollade på ett gym här i närheten med Emma igår. Skit fint va det, & stort! Dem hade typ allt. Men vet fortfarande inte om jag vill signa upp mig på något gym. Här är ju skit fin natur och träna i. Plus att jag har tillgång till ett annat gym som är gratis. Det är ju dock inte alls lika stort och när jag tränar där så kommer jag antagligen vara själv. Så blir inte så sociallt. Men ja vi får se.
 
***
 
 
 
 
 
***