The color run!

 
ÅÅh herregud asså!! Vilken förmiddag! Sov ca en timme inatt. Pågrund att det va ju halloween fest igår. Kom hem väldigt tidigt på morgonen. Fick lite sömn. Klockan ringde 6.30. Loppet på Nationals stadium i DC där alla Washingtons MLB (Major League Baseball) matcher spelas startade 9.00. Häftigt!
Men shit va kul det va! Först sprang man då själva loppet där de har olika färg stationer. Då de slänger massa färg på en.
Efter loppet vilar man lite, dricker lite vatten tills man är redo att gå in i en stor publik av människor framför en scen men massa musik och dans & sist men inte minst FÄRG! Det va där man verkligen blir täck i färg. De delade ut påsar men färgpulver som alla slängde upp i luften samtidigt. Det bildades ett stort moln av olika färger ovan för oss.
Jag betalade 65 dollar för detta. Då ingår en t-tröja, hårband, två tatueringar, armband och en väldigt ful plastig väska må jag säga! haha
Jag köpte ett par shorts och en "stuffcuff" att ha min telefon och kort i. Väldigt praktiskt! De kostade tillsammans 20 dollar.
 
Jag ska lätt göra detta igen! När det blir lite varmare. Helt klart bland det roligaste jag gjort!
Här ger jag er lite härliga bilder.
 
***
Får börja med favorit bilden!
 
Laddade till tusen påväg till festivalen!
 
 
Innan racet, hela och rena!.... Är jag verkligen så lång?...Nej
 
Vi stod längst fram så vi va de första startande. Kul random tjej nere till vänster!
 
Unicron maskot
 
Efter loppet.
 
Nja, tycker det är lite dåligt med färg?!
 
Sååå jaaaa!! 
 
 
Avslutar med en cool bild på våra färg glada skor!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Paulina Suonvieri:

Ååååh vad kul! detta vill jag också göra någon gång!! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

#2 / / melinda:

vad häftiga bilder :D

Svar: Tack!;D
Louise Nilsson

#3 / / Piajanerup:

Kanske införa i satserup👌😜✨

Svar: haha ja vi har ju våran perfekta slinga på idrottsplatsen!;)
Louise Nilsson

#4 / / :

Ska springa det imorgon faktiskt, så taggad! Men en fråga, gick färgen att tvätta bort från skorna? :)

Svar: Det slets bort efter några dagar:)
Louise Nilsson