Santa Lucia



 Förra helgen så va det dags för Lucia firade här i Washington DC. Vi han träna 3 gånger innan vårt första framträdande. Tyvärr kunde jag bara medverka i ett av typ 8 tror jag. Pga jobb. Men fick äran att vara Lucia för första gången. Det kändes verkligen speciellt. Efter Lucia tåget så va det dags för fika för allmänheten. Det va många som kom fram och tackade för ett så fint Lucia tåg. Det va till och med en liten tant som kom fram och sa, Kul att det va en Skånsk Lucia i år! Hon va själv från Helsingborg. Jag fick ett halsband av Svenska Kyrkan som ett minne. Jättesnällt verkligen!
 
***
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Finaste lucian någonsin!❤️

#2 / / jessIca:

☝️ översta

#3 / / Anonym:

Hej,hitta din blogg nyss och kolla lite såg att du inte bor så långt ifrån mig, jag bor precis vid reston town center men ska någon i början av de nya åter flytta med min värde-familj till greatfalls:-)

Svar: Hej va kul att du hittade hit! jasså där ser man, Det va ingen lång flytt. vet du var i Great falls ni flyttar?:)
Louise Nilsson

#4 / / Anonym:

Hej,hitta din blogg nyss och kolla lite såg att du inte bor så långt ifrån mig, jag bor precis vid reston town center men ska någon i början av de nya åter flytta med min värde-familj till greatfalls:-)