Första Matchningen #1

Helt otroligt! Trodde inte det skulle gå såhär snabbt att får sin första matchning! Har ju inte ens gått en dag. Har inte fått mitt log in lösenord än, det skulle skickas på posten så kan tyvärr inte gå in och kolla på familjens ansökan idag, Störigt!!!
MEN... Mamman i familjen skickade ett mail till mig och berätade lite om hennes familj. Så här kommer lite info:
 
Familjen bor i Virginia. Det ligger ca 30 min från Washington D.C. Altså östkusten.
De har fyra barn.Både flickor och pojkar. Stod bara ålder på två av dem, 8 & 6. Barnen gillar simma, de simmar några dagar i veckan. De gillar även basket, baseboll, fotboll, I princip alla utomhus sporter. Så de är väldigt aktiva! Vilket jag tycker är jättekul! Hade varit roligt att få lära sig baseboll på riktigt, spelar ju inte det så mycket här i sverige. (inget alls faktiskt).
 
Medans jag har suttit och skrivit här så har mamman frågat om jag vill skypa med dom. Har bestämt att skypa med den redan ikväll kl 22.00 svensk tid. Så har 1.5h att förbereda frågor. Better get started!!
Adios!
 
 
xoxo!