Scariest movie I've ever seen!

 
I går hade jag absolut inget att göra så jag och Ingrid bestämde oss för att åka och kolla på bio mitt på ljusa dagen. Tur va väl det för det va den läskigaste skräck filmen jag någonsin sett asså! fy fan! Haha där gick gränsen över vilka skräckfilmer jag kan se! Det va inget köttigt eller något sånt utan det va bara de läskigaste och äckligaste spöken/andar nånsin! Hoppas den kommer till Sverige så den kan skrämma skiten ur er lika mycket som den gjorde med mig och Ingrid! Haha
 
***
 
Premiär i Sverige nu på onsdag 29 Oktober 
 
Kolla in trailern!
Om ni tycker treilern är läskig så är det ingenting gemfört med filmen!
 
 
Senare på kvällen kollade jag på den omtalade filmen "The best of me" skriven av Nicholas Sparks. Med ett gäng tysktalande tjejer.  Jätte fin film, Men sorlig. Rekomenderar den starkt!
Vet tyvärr inte när den har premiär i Sverige.
 
 
 
Publicerat i Allmänt