I'm alive

 
Klockan är nu 20.40. Jag kom hem för ca en timme sen från Miami. ÅÅÅÅh jag vill tillbaka redan! Förstår folk som bosätter sig där.
Flyget krånglade både dit och hem. Verkar som det är mycket problem med flygen när man flyger inom usa.
Mellanlandade i Boston. Men när vi hade stigit på planet och va redo att flyga så va det tydligen fel flygplan. Kaptenen sa att flyget vi satt på gick inte till Boston. Så det va bara till att ta sitt pick och pack och gå till en annan gate och gå på ett annat flyg. När vi väl va framme i Boston så hade vi typ 20 min att ta oss till flyget till Miami. Snabba ryck!
 
Resan hem va ännu värre!! Reste själv eftersom jag bokade mina flyg innan mina andra kompisar. Mellanlandade i Boston igen. Allt gick bra i början. Alla gick på flyget, flyget backade ut. Men körde snabbt in i gaten igen efter vi tydligen hade fått mekaniska problem. Det tog typ en timme. När vi skulle landa i Boston så blåste det för mycket för att landa direkt. Så vi flög några runder uppe bland molnen först. Väl nere och ute ur planet va det bara att lägga fötterna på ryggen och börja kuta! Flyget till DC gick 17.00. Jag va vid gaten 16.58 svettig och trött!
Som plåster på såren fick jag sitta i första klass. Hehe
 
Men nog va inte det!
När jag varit på resande fot i över 10 timmar, går jag för att hämta min in-checkade väska. Väskor börjar komma men min syns inte till...
Men men, jag får den levererad hem imorgon bitti. Så jag klarar väl mig tills dess.
 
Berättar mer om resan i nästa inlägg.
Puss
 
***
 
#takemeback
 
 
Publicerat i Allmänt