8 days left in Virginia

 
Bara åtta dagar kvar till jag åker till Cali!!!! Wohooo
 
Härrom dagen åkte jag till en thrift store för att se om de hade någon bra stor resväska. Men jag fick inget napp. Så igår, erbjöd mig min värd mamma sig att ta med mig och shoppa efter en resväska jag ville ha. Såååå snällt!! Jag är verkligen jätte tacksam över allt min värdfamilj gör för mig!! Dom är super gulliga.
Vi hittade en stor väska på target som hon köpte till mig. Så nu har jag två mega stora resväskor och en cabin väska. Kommer inte fylla upp allt men tänkte det är lika bra att köpa en stor eftersom jag kommer ha ännu mer saker med mig hem till Sverigen från L.A sen. 
 
Har fortfarande inte fått mina flyg tider.... Vill ha don nuuuu!! Ringde au pair kontoret förra veckan och frågade när jag skulle få tiderna. Då sa hon att de börjar alltid leta flyg 2 veckor innan avresa, och att jag kommer få tiderna en vecka innan. Så jag för hoppas jag får dom imorgon då!
 
Mitt rum börjar bli tomt på grejer. Särskillt min garderob...
På fredag kommer den nya Au Pairen så jag måste ha allt packat tills onsdag. För på Torsdag kommer städerskan och städar mitt rum så då måste jag ha packat mina saker. De sista dagarna kommer jag sova i Marins rum med henne. Det tycker hon ska bli jättekul! Vi har pratat om att vi skulle ha en "sleepover" hela året så nu får hon 5 dagars sleepover. haha
 
***
 
 
 Min nya resväska
 
Packandet blir lite roligare med First Aid Kit i högtalarna.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Robex Lundgren:

fint