Six months

 
 
Idag är det den 25 Februari, vilket innebär att jag har varit här i USA i 6 månader. Alltså ett halvt år! Galet!! Tiden har bara sprungit iväg. Antar att tiden kommer gå ännu fortare de 6 månader jag har framför mig här i Virginia. Om ett tag är vintern förhoppningsvis över men sen kommer ju våren och sommaren som jag antar att jag knappt kommer hinna blinka så är den över, tyvärr! Har varit med om så mycket bara på dessa 6 månader, Skaffat vänner för livet och besökt platser jag bara älskar! Ser fram mot tiden jag har kvar. 
Om 30 dagar åker jag till Miami och stannar en vecka och om 59 dagar åker jag till Chicago för en weekend. Efter det har jag besökt sex delstater. (Bara 46 kvar hehe)
Dessa små resor gör att tiden går fortare för då har man något att se fram emot.
 
 
***
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Syster:

och jag börjar tycka det känns som en evighet sen du var hemma. Tycker du kan komma hem till våren när jag ska flytta hem till satserup igen, kommer sakna dig skit mycket när jag bor hemma igen!!! Pösss❤️❤️❤️❤️

Svar: ja asså det känns som en evighet men ändå inte på något sätt. Ja till våren kommer jag hem men troligtvis inte denna våren som kommer:/ Du klarar dig bra ska du se :* Puss Puss saknar dig<3<3
Louise Nilsson