Picture bomb!

 
Okej förlåt förlåt för att jag inte updaterar så ofta!
Finns inga ursäkter
Nu är det sommarlov för barnen vilket innebär att jag slutar tidigare på dagarna. Yiihoooo!!!
Så nu slutar jag oftast 17.30 istället för 22.00. GÖTT!!
 
Börjar dagarna med att köra barnen fram och tillbaka till simmningen. Klockan har börjat närma sig middag när alla är klara med det så då har vi oftast eftermiddagen fri från aktiviteter och tid att göra vad de vill.
Tycker det är sååå skönt att veckona inte är den andra lik nu på sommaren. Tyckte det blev väldigt långtråkigt innan när barnen gick i skolan då veckorna såg precis likadana ut. Kul med lite förändring!
 
På Lördag är det 4th of July, National dag alltså. Jag fick ledigt från Fredag till Måndag eftermiddag. YES!!
Långhelg sitter aldrig fel!
 
Föresten så har jag varit här nu i över 10 månader. Jag var medveten om att tiden skulle gå snabbt men så snabbt dessa 10 månadrena har flygit förbi trodde jag inte ska jag säga.
 
Här kommer lite bilder jag har tagit sedan mitt senaste inlägg.
 
***
 
Skolavslutning
Här klär man inte upp sig på samma sätt som vi gör hemma i Sverige. Eller i alla fall när jag gick i lågstadiet så hade vi alltid avslutning i kyrkan med sommar sånger. Då gjorde man alltid sig superfin!
Men det verkar inte som de gör någon "big deal" av det här. I alla fall inte på mina värdbarns skola. Kan ju vara olika.
 
Midsommartårtan
 
 
 
Äntligen Svensk mat!!
 
Picnick och vandring med mina söta flickor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4 pers va vi som jobbade på att göra klart detta puzzlet. Tog ca 3 timmar
 
Publicerat i Allmänt