Have you considered extending your year?

 
Jaha mina nära och kära! Nu är det ju så att jag precis fyllt i en ansökan och att förlänga mitt år här i Americat. 
Förlåt! Förlåt!
Men tiden jag är här är inget gemnfört med tiden jag kommer spendera i Sverige så varför inte utnytja så mycket tid här som möjligt med att resa runder och skapa livs långa minnen. 
Man kan välja mellan att förlänga 6, 9 eller 12 månader. Då jag tycker 6 månader är för lite eftersom jag har bestämt mig för att förlänga i en annan delstat, och då 12 månader är för länge, tycke jag det passa perfekt med att förlänga 9 månader. Jag kommer då att vara hemma i Sverige senast den 25 Juni 2016. Åh herregud va långt det är tills dess!
Jag hoppas verkligen att Jag får en familj i Kalifornien!!! Men jag antar att jag inte kan ha allt för stora förhoppningar. 
Det känns verkligen spännande nu. Min värdfamilj och min kontakt person ska bara skriva referenser till mig sen så börjar matchnings procesen. Ser fram emot det! 
 
Precis som det verkar hemma också så börjar våren hitta hit. Efter en ovanligt kall och snöig vinter enligt Virginia borna så är våren efterlängtad!
 
***
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / annafotar.devote.se :

Åhh va roligt!!! Du kommer inte ångra dig!! :D

#2 / / annafotar.devote.se :

Åhh va roligt!!! Du kommer inte ångra dig!! :D

#3 / / annafotar.devote.se :

Åhh va roligt!!! Du kommer inte ångra dig!! :D

Svar: So excited!!:D
Louise Nilsson